Enabling members to communicate direct with club management



The golftell member app creates a channel for club members (and their guests) to privately communicate their views direct with club management, from the convenience of their mobile device.

Feedback is received within a secure dashboard, away from the public eye and with total confidentiality.

Clubs have the deciding factor on how, when and what feedback they wish to share with its members.

The app acts as an electronic comments card encouraging feedback, the member in control of their preference of anonymity. It can also be added to any existing club apps.

Feedback is channelled into categories that include:
  • Golf Course: greens / tees / fairways / bunkers
  • Food & Beverage: club house / on-course
  • Staff Attitude: golf shop / reception / F&B / starters / rangers / greenkeepers
  • Facilities: golf shop / club house / practice area

Members indicate their level of satisfaction based on a Great, Good, Average or Poor experience, meaning posting feedback is quick & easy. Supplementary comments and images can be added to reflect ratings.

Results are broken down by category and can be further filtered into pre-set demographics, allowing for further analysis based on member age, gender, handicap, membership category, playing frequency etc.


Like all 59club tools, managers gain industry benchmarks with the ability to make service comparisons to the best performing clubs and the my59 industry average.

Feedback empowers managers to make informed decisions to improve their member experience leading to enhanced levels of satisfaction, better retention and new member acquisition rates - and all this from just one powerful little app!

ช่วยให้สมาชิกสามารถสื่อสารโดยตรงกับการจัดการสโมสร



แอพพลิเคชั่นกอล์ฟเทลสร้างช่องทางสำหรับสมาชิกสนามกอล์ฟ (และแขกของสมาชิก) เพื่อให้พวกเขาได้สื่อสารความคิดเห็นและแสดงข้อเสนอแนะของพวกเขาโดยตรงผ่านโทรศัพท์เคลื่อนที่ของพวกเขา

ความคิดเห็นและข้อเสนอแนะของเหล่าสมาชิกที่ได้จะถูกส่งไปยังระบบเก็บข้อมูลที่มีความปลอดภัยสูง บุคคลภายนอกที่ไม่เกี่ยวข้องจะไม่สามารถอ่านหรือมองเห็นได้

สนามกอล์ฟเป็นผู้มีสิทธิ์เลือกว่าความคิดเห็นใดสามารถเปิดเผยให้สมาชิกท่านอื่น ๆ หรือให้บุคคลภายนอกเห็นได้

แอพพลิเคชั่นมีหน้าที่เปรียบเสมือนแบบสำรวจความคิดเห็นออนไลน์ที่กระตุ้นให้สมาชิกที่มาใช้บริการตอบแบบสอบถาม โดยที่พวกเขาไม่จำเป็นต้องเปิดเผยตัวตน และแอพฯนี้สามรถนำไปใช้ร่วมกับแอพฯอื่นๆที่สนามมีอยู่แล้วได้

ความคิดเห็นจากสมาชิกจะถูกแบ่งตามประเภทดังนี้
  • สนามกอล์ฟ: กรีน / ทีออฟ / แฟร์เวย์ / บ่อทราย
  • อาหารและเครื่องดื่ม: คลับเฮาส์ / ในสนามกอล์ฟ
  • ทัศนคติของพนักงาน: โปรช็อป เคาน์เตอร์ลงทะเบียน อาหารและเครื่องดื่ม พนักงานปล่อยตัว มาร์แชล พนักงานดูแลสนามกอล์ฟ
  • สิ่งอำนวยความสะดวกต่างๆ: ร้านขายอุปกรณ์กอล์ฟ คลับเฮาส์ และบริเวณสนามฝึกซ้อม

สมาชิกสามารถแสดงความพึงพอใจจากเกณฑ์ ดีมาก ดี พอใช้ได้ หรือ ควรปรับปรุง ตามลำดับ อีกนัยหนึ่ง เหล่าสมาชิกสามารถแสดงความคิดเห็นได้ง่ายและรวดเร็ว และสามารถเพิ่มรูปภาพประกอบความคิดเห็นผ่านแอพพลิเคชั่นได้ด้วย

ผลการประเมินจะถูกจัดแบ่งตามประเภทและจะถูกแบ่งย่อยลงไปอีกตามประเภทของผู้เข้าใช้เพื่อให้วิเคราะห์ได้ลึกและเฉพาะเจาะจงมากขึ้น เช่น อายุ เพศ แต้มต่อของนักกอล์ฟ ประเภทสมาชิก ความถี่ในการมาเล่นกอล์ฟ ฯลฯ

ผู้จัดการสนามกอล์ฟสามารถเปรียบเทียบผลการประเมินที่ได้รับกับสนามอื่นที่ได้รับคะแนนผลสำรวจสูงที่สุดจากการสำรวจของ 59Club และ My59 เช่นเดียวกับการใช้บริการจากลูกค้าปริศนา

ผลการประเมินจะเป็นตัวช่วยในการตัดสินใจของผู้จัดการสนามกอล์ฟในการทำแผนพัฒนาคุณภาพการบริการเพื่อเพิ่มความพึงพอใจของลูกค้าและสมาชิก ส่งผลให้จำนวนการต่อสถานภาพสมาชิกมีมากขึ้น และมีโอกาสได้สมาชิกใหม่เพิ่มขึ้น และทั้งหมดนี้เป็นผลที่ได้มาจากการใช้แอพพลิเคชั่นนี้เอง